Връщане и замяна

Заяви връщане и замяна, като:

Доставка:

Поръчки по телефон се приемат в часовете между 9 и 16 часа! Поръчки директно от системата ни (от Бутона „Купи“) може да извършвате 24 часа в денонощието!
Доставяме в цялата страна с куриерски фирми до адрес на клиента или до офис на куриера в съответното населено място. Доставката се извършва в рамките на 2 до 5 работни дни от потвърждаване на поръчката. Доставката е за сметка на клиента.
При получаване на пратка клиентът е длъжен да заплати куриерската такса, дори в случаите на отказана след преглед пратка. 

Връщане/Замяна:

В goya.bg можеш не само да купуваш лесно, но и да връщаш лесно продукти. Ако не си доволен от закупения от теб продукт, независимо от причината, можеш да го върнеш в срок от 14 дни от доставката му. 
ДРУЖЕСТВОТО следва да получи продукта с неговата оригинална кутия/опаковка с етикет, без индикации, че стоката е била употребявана от клиента, без да е повредена или третирана по какъвто и да било начин.
Клиентът има право да получи само стойността на върната стока, такава каквато е била при заявката и закупуването й. В случай, че клиентът открие явни недостатъци на стоката, той може да върне артикула и да поиска връщане на сумата. Рекламация на стоката трябва да се предяви веднага, щом е открит дефект. В този случай доставката е за сметка на ДРУЖЕСТВОТО.

Условия на връщане

Разходите за транспортната(куриерска услуга) са за сметка на goya.bg единствено в случаите на дефектна (фабрично повредена стока) или на грешно изпратен артикул. Също така в случаите, когато клиентът е изплатил стойността на целия наложен платеж, а в пратката му е липсвал един или няколко артикула. Тогава повторното изпращане е за сметка на goya.bg!
В случай, че доставеният от нас продукт е бил придружен от подарък, когато връщаш продукта, трябва да върнете и подаръка.
В случай, че сте закупили повече от един еднакви продукти и желаете да върнете два или повече от тях, само един от тези продукти може да бъде отварян. Останалите трябва да са със запечатана опаковка. В противен случай няма да бъдат приемани.


Парично обезпечаване:

 

В случай на връщане на стока, клиентът е длъжен да върне артикула на следния адрес: Моля да се свържете с нас за допълнителна информация

Върнатият артикул трябва да бъде получен от нас в изряден търговски вид (във вида, в който е бил изпратен от нас).
За целта, моля при оформяне на пратката чрез куриерската компания да бъде отразена опцията „Тест и преглед„. 
Върнатата пратка трябва да бъде БЕЗ наложен платеж. След като екипът ни се запознае с върнатото съдържание, стойността на върнатия артикул ще бъде изпратена по ваша банкова сметка. 
Всеки клиент е нужно да изпрати коректно изписана банковата си сметка на следния имейл: support@goya.bg